diumenge, 26 de maig del 2013

Opinión: Hi ha alternativa, per Mireia Mollà

Opinión, esta vez reproducimos un artículo de la Diputada per Compromís, Mireia Mollà que repasa estos dos años de legislatura autonómica con la situación económica y la corrupción popular como mayores exponentes.
Hi ha alternativa, 
per Mireia Mollà

Ara fa dos anys que es van celebrar les eleccions autonòmiques i la situació política general ha evolucionat pel camí que des de les candidatures de Compromís assenyalaven a la campanya: deteriorament de la situació econòmica amb creixement alarmant de l´atur, degradació de la representació política, esclafit generalitzat de la corrupció, fracàs de les polítiques de retallades imposades per la troika i el Govern central, avalades també pels grups del PP i el PSOE, i creixement de la indignació ciutadana en múltiples formes d´expressió.

Lee el artículo completo en la Sección Opinión.

0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada

Danos tu opinión. Evita hacerlo como Anónimo y pon tu nombre. Pero conserva las mínimas reglas de respeto y educación. Informaciones que afecten a la intimidad de las personas serán retenidas y/o retiradas. Plataforma no se hace responsable de las opiniones emitidas.
Gracias por colaborar y participar.